Facebook Oyun HileleriTropic Storm

Tropic Storm – Locker Blue Hilesi


Tropic Storm – Locker Blue Hilesi

Kendi adanı geliştirmek için bolca paraya ihtiyacın var. Bunun iki yolu var. Kendi kaynak binalarını yapıp onlardan para toplamak. Ama ikincisi daha hızlı ve kolay. Düşman adalarını yıkıp onların kaynaklarını yağmalamak. Bunun için güçlü bir orduya [Super Soldier] veya aptal bir düşmana [Fool Enemy] ihtiyacın var.

[1] Fool Enemy.
Düşmanın mayınlar hariç savunma silahlarından çekinmene gerek kalmayacak.
Savunma silahları senin askerlerine artık ateş etmeyecek

[2] Super Soldier (R)
Askerlerin düşman binalarını yıkmak için yanına gitmek zorunda kalmayacaklar.
Çıkarma çemisinden sahile indiklerinde hemen ateşe başlayabilirler.


[3] Super Soldier [D]
Artık eğitimi uzun süren ve pahalı askerlere ihtiyacın yok.
Birkaç mermiyle en sağlam binaları bile devirebilirsin

Elinizdeki Locker Blue’da bazı hileler bulunmayabilir. Zaman zaman oyun update ediliyor. Hileler çalışmaz hale gelince menüde görünmeyecektir.

Download Link:
————————————————————————————————————


———————————————————————————————————–
Fool Enemy Ve Super Soldier Hile Anlatım Videosu  ( Süper Bomba Anlatımı Aşağıdadır .)


Tropic Storm Super Bomb Anlatım Videosu Sizlerle .


98 thoughts on “Tropic Storm – Locker Blue Hilesi”

    1. Bomba hilesini kaldırdım. Uzun menzil hilesi güncellendi. Şu an çalışıyor.

  1. Selamun aleykum kıvırcık kardes hıle çalışmıyor bır guncelleme yaparmısın 1 hafdadır çalışmıyor kolay gelsın

  2. beyer..?? admın..?? sayın yonetıcıler..?? kımse yokmu abı sız boyle degıldınız genelde cvp verır hemen guncel hıleyı yuklerdınız khk ıle ıhracmı edıldınız noldu 😀

  3. selamun aleykum kıvırcık oyunda yenılıkler ve guncelleme geldı hıle çalışmıyor bır el atda sevındır bızı kolay gelsın

  4. kıvırcık kardes bugun oyunu bakıma aldılar ve hıle calısmıyo sadece sınırsız bomba calısıyo onuda kullanamıyoz dedıgınız gıbı banlıyolar..acıl guncel hıle lazım 🙂

    1. Bomba hilesini kaldırdım. Uzun menzil hilesi güncellendi. Şu an çalışıyor.

  5. hileyi kullandıgın anda anlıyolar ve o dakıkadan ıtıbaren anında 24 saat bloke edıyolar hesabı bunun baska bı yolu yokmu bıktım gun asırı 24 saat beklemekten

  6. selamlar.
    öncelikler ellerine emeğine sağlık. tropic storm son güncellemeden sonra sınırsız bomba hilesini yakalıyor ve 1 günlük banlıyor. savunma kulesi durdur hilesini yakalaymıyor henüz. chrome, mozilla ve gameroom hepsinde denedim ve yakaladı. sence bunu nasıl yakılıyor ve yakalanmamanın bir yolu var mı. 17-05-25 kullanıyorum.
    teşekkürler.

  7. bugun gelen guncellemeyle birlikte artık locker blue hilesi oyun tarafından yakalanıyor. Allahtan yan hesapla oynayınca farkettim. Hile çalışıyor ama hemen yakalanıp hesap banlanıyor. Bunada bir el at usta. Neyseki sadece 1 aylık ban atmışlar 🙂

  8. kivircik kardes Texas holdem deluxe icin bir hile yokmu??

    Bu oyun icin hile yapmakta zorlaniyomusun ,yoksa cokmu korunakli oyun

    1. Bu tür oyunlar server tabanlı. Hile yapılması ya çok zor ya da mümkün değil. İşin diğer yönü de şu ki; bu oyunu hayatımda hiç oynamadım.

  9. merhaba. tropic storm güncelleme yaptı hile kullanamıyoruz 3 gündür. lockerblue güncelleme yapacakmı?

  10. Selamun Aleykum kıvırcık kardes tropıc strom hile çalışmıyor bı bakarmısın guncelleme gunu geldı heralde

  11. Bugün oyun guncellendi. artık çalışmıyor. ustad sende bir guncelleme yaparsan mübarek 3 aylardayız dua ederiz sana 🙂

  12. s.a bugun guncelleme geldı tropıc strom hıle çalışmıyor sızde bır guncelleme yaparsanız sevınırım kolay gelsın

  13. Programı açtığımda şifre falan gelmiyor tarayıcıyı seçip çalıştırdığımda da hile aktif olmuyor nasıl çözebilirim ?

    1. Locker Blue versiyonu kaç ?
      İşletim sistemin 64 bit ise Locker Blue 64 bit olanı çalıştırman gerek.

  14. BENDEMİ BİR SORUN VAR ANLAMADIM GİTTİ.
    Hile çalışmıyor. Listede sınırsız bomba vs çıkıyor ama işaretlenmiyor.
    Soluk yazıyla çıkıyor. Son versiyonu indirdim biraz önce. Fakat sonuc alamadım.

  15. s.a bugun tropıc strom hılesı çalışmaz oldu kıvırcık sana zahmet bı el atarmısın guncellermısın

  16. s.a bugun ıtıbarıyle hıle çalışmaz hale geldı bı guncelleme yaparmısın kıvırcık sana zahmet

  17. Önçelikle Eline Beynine Sağlık Program İçin Mumkunse senden Ricam Eger Oluyorsa
    Yapıların Zamanını Kısaltma ve Kullanılar Manzemiyi Azaltma Gibi Bir İle Yaparsan Eklersen Gercekten Tatından Yenmez Ozamn Şimdiden Tekrardan Eline Beynine Sağlık Saygılar

    1. Oyunların çoğunda bazı konulardaki bilgiler oyun sunucusu tarafından tutulur ve işlenir. Böyle olunca bunlara müdahale etme şansı kalmıyor. Binaları hemen kurma ve yükseltme hilei de pek çok oyunda bu nedenden dolayı mümkün olmuyor. Ama yine de elimizden geleni yapmaya çalışacağız.

    1. KIVIRCIK bey bakarmısnız yeni versiyonuda indirdim çalışmıyor teşekkürler…

    2. Oyun update edilip de, hile çalışmaz hale gelirse lütfen haber verin. En kısa zamanda yeni hile yapmaya çalışırız.

  18. LockerBlue Tropic Storm 16-12-04 ve LockerBlue Tropic Storm 16-12-10 indirme linklerinde bu sürümler var ama senin kullandıgın locker blue (tropic storm) 15-10-03 şuan ki olanlar çalışmadı.

    1. 16-12-10 son sürümdür ve şimdi kontrol ettim bütün hileler çalışıyor.

    1. Çalışmayan hileleri zamanında ve doğru sayfada bize geri bildirirseniz, en kısa zamanda hileyi tekrar aktif hale getirmek için elimizden geleni yaparız.

  19. tropik storm hack failed? uprade malesef buğün güncellendiğinden dolayı hile çalışamaz duruma düştü hileyi güncellerseniz sevinirim KIVIRCIK kardeş.

    1. Haber verdiğin için teşekkürler. Hile yenilendi. Mediafire linkinde sorun olabilir. Turbobit’i kullanın.

  20. s.a iyi günler uzun zamandır sitenizi takip ediyorum heralde hilesini bulamadıgınız tek oyun olsa gerek artık bulursanız çok seviniriz..

  21. Trgala adminlerine sesleniyorum. Herşeyin ilkini siz yaparsınız biliyorum. Gözünüzü seveyim bi banknot hilesi yapın yaa

    1. yabancı sitelerden bi program buldum. fakat bu da key istiyor program. paralı bi progmammış. bari bunun key ini çözün ya

  22. abi bişey diycem ya şu locker blue dışında 1 hile yapsanız diyorum meselaa hmm hani şöyle tarayıcı seçmeli olsa daha güzel olur çoğu arkadaşımız yapamıyor ben dahil çok karışık bu locker blue

    1. Chrome veya Mozilla dışında başka tarayıcı mı kullanıyorsunuz ?

    1. Bu hilelerle kolaylıkla para toplayabilirsin. Tek yapman gereken düşman adalarını yağmalamak.

  23. tropic-storm-locker-blue-hilesi calısmıyo hanı nerde lınkını koymussunuz ındırdık ama calısmıo bozuk galıba yenıden yuklermısınız sıtenıze saygılar trgala….

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close

Engelleyiciyi kapatınız...

Sitemizde her şey ücretsiz. Sizleri rahatsız edecek bir şey yok. Bari sen yapma :(