Facebook HileleriSchool of Dragons Hileleri

School of Dragons Gems Hilesi (Sonsuz)


School of Dragons gems hilesi ile sizlerleyiz.

Dünyada ilk kez özel hile vermiştik. Şimdi ise her şeyi alabileceğiniz gems hilesini veriyoruz. Bu hile ile oyunda gerçek parayla satılan her şeyi satın alabileceksiniz. Oyun şimdi daha zevkli.

Oyunumuza gelecek olursak harika bir grafiğe sahip olay, özel ejderhalara binip rakiplerinize fark atabileceğiniz bol savaşlı bir kurgu. Kesinlikle oynamanız gereken oyunda gerek öğeler gerekse konu olarak “ejderhanı nasıl eğitirsin “filminden birçok kare yer almakta. Fakat güzel ejderhalara özel yeteneklere gerçek parayla sahip olabiliyorsunuz. İşte bunu kaldıran hilemiz de sizlerle beraber. Teşekkürler Can

Gerekli Program Cheat Engine : TIKLA


Cheat engineyi indirdikten sonra videodaki adımları izleyiniz.

school-of-dragons-gems-hilesi

 


183 thoughts on “School of Dragons Gems Hilesi (Sonsuz)”

  1. dişsizin hackını çıkarın ya çok istiyoruz çıkarırsanız helal osun diyecem faveboktanda çok teşekür edecem bu site harika diye nolursunuz çıkarın

  2. Beyler yeni ElitePvPers hile gelcekmiş ama onların bahsettiğinden değil. Hafta sonu gelcek. Yani yarın veya öbür gün 😉 Ben bakıyorum hep. Takipte olacağım.

  3. Arkadaşıma hileyi yapıcaktım ama artık önemi kalmadı. Admin kodları değiştirmiş.

  4. Arkadaslar hile kapanmış zaten.Bikaç gündür girmiyodum pcye yapmamı isteyen varmı diye artık olmuyor.Daha kolay yeni hileler bekleyelim

  5. BEn yapmıştım hileyi demin bidaha yapıyım dedim 750 ye 2 tane yumurta var gene skrill egle yapım olmadı ötekiylede denedim hileyi gene olmadı bi bakarmısın çalısıosa tekrardan bi video daha çekip atarmısın

  6. kardeşim hile süperdi yaptık saol da bide member hilesini bulsanız 3 aylık çok süper olur dişsiz hariç bütün ejderler var

  7. artık calısmıyor hile failed try again diyor bendemi hata yoksa yapan varmı bu tarihden itibaren ?

    1. Kardeşim herhangi bir 225 ya da 250 elmaslık elması gidip yumurta yerinden çıkardınıgın zaman oraya ışınlanmak isticek ya da en kısa yolu stable ye gir ordan istediğini yap ama süreli

    2. kardesim tam olarak anliyamadm beni eklesene yada seni ekliyim engelin varsa

  8. CAN kardesim cok basarilisin tebrik ederim ilk videon olsa bile bircok hileden iyisini verdin INFERNO LEGEND data BASE korumali deilse hile bulursan ucreti neyse veririm tesekurler

  9. ARKADASLAR 2 FACE VERCEM BİRİSİ BENİM BİRİSİ ABİMİN 2 SİNEDE YAPARMISINIZ BİDE BASKA EJDERHA NASI KULLANCAZ

    1. Şimdi hatcherye git ama yumurtaları aldığın yere girme demirlerin ordan sola dön kapıdan geç içerde lavın yanında tabak gibi bişi var ona tıkla yumurtayı koy hızlandır al büyüt bu kadar 😀 Yapamazsanız yaparım isterseniz.

    2. Güvenmemekte haklısında bide şöyle düşün bi kızın erkek facesine neden ihtiyacı olsun 😀

  10. ARKADASLARIM ECE VEYA EMRE ARGANA VALLA EN AZ TOPLAM 5 6 SAAT DENEDİM YUMURTA SFIR OLMUYOR LÜTFEN FACEMİ VEREM YAPIN YA AMA 3 BİN 4 BİN TANE YAPIN NOLUR

  11. YUSUF üstte kordinat yazısını görürsün onlardan üsttekine 537 alttakine 421 yaz.Altta Yok Yok yazıyo üsttekine direk klavyeden z alttakinede x yaz.yanında assaign var ona tıkla ikisindede.tekrarlama sayısı var ona 500 tekrarlamadan önceyi de işaretleyip yanındaki kutuya 30 yaz.sonra add de.oyuna dön.işaretçiyi yani oku + nın üstüne getir oyunda.Sonra x tuşuna bas.Zaten hizli hizli gelir . Durdurmak istersen x e yine bas.yardimci olabilmişimdir umarim.

  12. sa hıelyı yaptım amam mause ıısnı anlamadım onu yardımını yaparsanız sevırnır mause speed gıbı bıısydı

    1. Hiç kod çıkmıyorsa bir yerde yanlışlık yapıyorsundur.Kodun çıkması için baite gel illaki çıkar.

    1. BEN SANA FACEMİ VERSEM YAPSAN OLUR MU AMA FACEMİ CALMICAN BİDE KAC BİN YAPARSIN

    1. koordinatlardan (cordinat yazıyo) üsttekini 537 alttakini 421 yap. Altta Yok Yok yazan yerde üsttekine Z alttakine X yaz.Tıklamadan önce yeri var vidoda orayı işaretle 30 yaz videodaki gibi 500 add de.Start felen deme.Fareyi arttırma yerine getir ama basma.Sonra x tuşuna bas her durduğunda yeniden bas 🙂

    1. Mozilladan yaptınmı.Mozilladan yap bide sonuçları az az al mozilla çökmez.
      750 yi arattıktan sonra 1A 1B yani harflerle olanları değil, 2 haneli (11-12-13) bunları azar azar alın.Bulursunuz zaten.Örneğin 18 den çok varsa üstlerden biraz alın olmuyosa zaten 18 değildir.Bulduktan sonrası basit.Çoğu kişi trgala yazısından göremiyorum demiş.İlk baş 0 yapın ardından 0 ı görün.750 yazın.Ama 750 yi görmeyin.0 olarak kalsın.Sonra bu 0 ı sağ tıklatın. Find out what accesses this address e tıklayın yes diyin.Sonra 750 yi görmeyin demiştim.Şimdi görün.Üstteki 2 liği (solunda 2 yazanı) seçip Show diyin.sonra olta yerinde baite gelin.4 le başlayan uzun rakamlar çıkıcak ona çift tıklayın.Sonuç gelicek.Sonuçları aldığımız yere bakın.Ordaki 4 le başlayan rakamı enter diyin. 1 yazın.Sonra almaya başlayın.Mouse clicki bilmeyenler sorabilirler.

    2. Mozilladan yaptınmı.Mozilladan yap bide sonuçları az az al mozilla çökmez.
      750 yi arattıktan sonra 1A 1B yani harflerle olanları değil, 2 haneli (11-12-13) bunları azar azar alın.Bulursunuz zaten.Örneğin 18 den çok varsa üstlerden biraz alın olmuyosa zaten 18 değildir.Bulduktan sonrası basit.Çoğu kişi trgala yazısından göremiyorum demiş.İlk baş 0 yapın ardından 0 ı görün.750 yazın.Ama 750 yi görmeyin.0 olarak kalsın.Sonra bu 750 yi sağ tıklatın. Find out what accesses this address e tıklayın yes diyin.Sonra 750 yi görmeyin demiştim.Şimdi görün.Üstteki 2 liği (solunda 2 yazanı) seçip Show diyin.sonra olta yerinde baite gelin.4 le başlayan uzun rakamlar çıkıcak ona çift tıklayın.Sonuç gelicek.Sonuçları aldığımız yere bakın.Ordaki 4 le başlayan rakamı enter diyin. 1 yazın.Sonra almaya başlayın.Mouse clicki bilmeyenler sorabilirler.

    1. emre beni ekle facebook.com/crewrapperest bana anlat nası yaptın

  13. dediklerini yapa bilseydim kendi hilemi kendim yapardım bune daha kolayı cıkana kadar beklerim daha iyi 🙂

  14. Babanın mause için auto tıklama flan varsa verdi ıkla tıkla elım koptuyo çok sagolasın yaptım hıleyı

  15. YAHU KARDESİM SEN SÖYLERMİSİN TRGALA YAZISI YÜZÜNDEN GÖREMİYOM O 13 LE
    YAPTIĞI ZAMAN EJDERHANIN FİYATI 0 MI OLUYODA TEKER TEKER BASLIYO SIFIR
    YAPMAYA RAKAMLARI

  16. KARDESİM TRGALA YAZISINDAN DOLAYI GÖREMİYOM HANİ 13 LE YAPIIOYA ORDA EJDERHANIN FİYATI 0 MI OLUYO YOKSA 750 Mİ HALA ???

    1. kardeş beni ekle faceden bana anlat nasol oluyor fb.com/crewrapperest

  17. Fewzi Dilek KARDESİM TRGALA YAZISINDAN DOLAYI GÖREMİYOM HANİ 13 LE YAPIIOYA ORDA EJDERHANIN FİYATI 0 MI OLUYO YOKSA 750 Mİ HALA

    1. Fewzi Dilek KARDESİM TRGALA YAZISINDAN DOLAYI GÖREMİYOM HANİ 13 LE YAPIIOYA ORDA EJDERHANIN FİYATI 0 MI OLUYO YOKSA 750 Mİ HALA ??

  18. KARDESİM TRGALA YAZISINDAN DOLAYI GÖREMİYOM HANİ 13 LE YAPIIOYA ORDA EJDERHANIN FİYATI 0 MI OLUYO YOKSA 750 Mİ HALA YARDIM EDİN

  19. ya adam gibi bi video çekin bütün herşeyi yaptım sonuç değişmedi ?? mozilladan yaptım

    1. Sesin cok boğuk geliyo o adders ler kısmısmında bişi diyosun orayı anlamadım

  20. Kardeşim benim Allah senden razı olsun şimdilik 10000 küsür gems yaptım Dragon set dizebilirim artık

    1. KARDESİM TRGALA YAZISINDAN DOLAYI GÖREMİYOM HANİ 13 LE YAPIIOYA ORDA EJDERHANIN FİYATI 0 MI OLUYO YOKSA 750 Mİ HALA

  21. SA ARKADASLAR TRGALA YAZISINDAN DOLAYI GÖRMÜYOMDA 2 DENEYİSİNDE O YUMURTA 0 MI OLUYOR YOKSA HALA 750 Mİ

    1. lan deme lan 😀 videodaki herşeyi yaptım işte şimdi 1 milyon gemsim var

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close

Engelleyiciyi kapatınız...

Sitemizde her şey ücretsiz. Sizleri rahatsız edecek bir şey yok. Bari sen yapma :(