Facebook HileleriPool Live Tour Hilesi

Pool Live Tour Harika Hile Karması


Merhaba Arkadaşlar Pool Live Tour Oyununda Sağlam Bir Pool Live Tour farklı Hile İle Sizlerleyiz . 

Arkadaşlar Pool Live Tour Facebook’un En Çok Ünlü Bilardo Oyunlarından Biridir. Zaten Facebookta Ünlü Olan 2 Bilardo Oyunu Vardır 1. 8 Ball Pool 2. Pool Live Tour 2’Sininde 50 Milyondan Fazla  Kullanıcısı Var. Biz Şimdi Pool Live Tour’da Güzel Bir Hile Yani Sağlam  Hile Karması  Vereceğiz Kolay Gelsin. Bu Hile ile Karşıdaki Kişi Sıkılıp Oyundan Çıkabilir Veya Oyunda İstediğiniz Kadar Hedef Alabilir Rahatça Sürenizin Bitti Diye Karşı Rakibe Vuruş Hakkı Gelmeyecektir . Eğlenceli ve Kolay Bir Hile Ban Riski Vardır Ama Ben Bu Hile de Pek Rastlamadım . Fakat Olabilir . Yarın Yeni hile Gelecek takipte Kalın . Hilede 8 Farklı Özellik Bulunmaktadır . Videoyu İzleyerek RAhatlıkla Anlayabileceksiniz .

Videodaki Gibi Adam Çaresiz kalıp Trgala Farkına Dayanamayıp Oyunu size Bırakacaktır . Bunu Turnuva Maçında Denemenizi Tavsiye Ederim .


Önemli Not : Arkadaşlar Her Pool Live Tour Hilesi %75 Üstü Ban Riski Vardır Her Hilede Yani Ona Göre Yapın.

Gerekli Dosya İNDİR 

Hile Anlatım Videosu


20 thoughts on “Pool Live Tour Harika Hile Karması”

  1. Yav bir şey diyecem long aim mı ne yani aimsiz odada aimli oynama gibi şeyimiz yokmu ?

    1. No aim denen odaya giriyorum görükmüyor videonunkinin aynısını yapıyorum

  2. Admin yeni hile bekliyoruz hileler gayet iyi kullanıyor ve hiç bir banned yok tşk ler. 😉

    1. Ben Teşekkür Ederim Genellikle Aynı Tür Hile Karmaları Veriyoruz Ki Ban Riskleri Hemen Hemen Ortadan Kaldırılmış Şekilde Sizler ile oluyor 🙂
      TAkipte Kal YEni Hileleri Kaçırma . Güzel Yorumun İçin Ayrıca Teşekkürler .

    2. Ben teşekkür ederim. Admin bu güzel yanıtını için. K.i.b. 😉

  3. ou’ve been banned.
    Description: Cheat usage has been detected. Your account has been temporarily suspended. If you continue using cheats you will be banned PERMANENTLY.
    Your ban ends on: 2015-03-08 14:32:00 UTC (GMT)

    Hİle fixx yedi bugün

  4. ha beyler hilede bide sey var sure yok 😀 baktınız yenıleceksınız oynamayın mac bırakıldı yazıo paranı alıosun geri 😀

  5. Admin hilenin içinde normalde galiba ”hedefsizde” hedef göstergesi vardı. O varmıydı yokmuydu söleyin birde HANGİ ÖZELLİKLER VAR HİLEDE BİR YAZIN ……….

    1. Aim Asist – Full Batarya – Long Aim – Full Long aim – Long Line – Smal Cue – Speed Game – Table
      Yeterlimi kardeşim . Ben bunları Buraya Yazmama Gerek Yok Videoyu İzleyin farkı anlayacaksınız .

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close

Engelleyiciyi kapatınız...

Sitemizde her şey ücretsiz. Sizleri rahatsız edecek bir şey yok. Bari sen yapma :(