Facebook Oyun HileleriMarvel:Avengers Alliance Hileleri

Marvel Avengers Alliance Son hile


2016yılına girmeye az kala Marvel Avengers Alliance Son hile ile karşınızdayız.

sizlere ayrıcalıklar sunan birçok hile verdik uzun zamandır hile yoktu. Gözden kaçırdığımız bir hile kalmış onu veriyoruz. Oyunda en önemli şey bildiğiniz gibi rakibi yenip bölümleri bitirebilmek. Tüm uğraşlarınızda bölümleri geçebilmek adınadır. Fakat kalitesiz ekipmanlar nedeniyle hep bir yerlerde takılıyoruz. Vereceğimiz hile nedir peki?

Oyunda her karakterin kendine özel vuruş şekilleri vardır. Bazıları tek bir adama büyük hasarlar verirken bazıları ise toplu vurur. bu hilede birine büyük vuruş yaptığınızda tüm rakiplere işler. Yani 500 vuruyorsanız 3 rakip varsa toplamda 1500 vuracak ve kolayca bölümleri geçeceksiniz. Bir nevi vuruşunuz 3’e katlanacaktır.

Hemen bekletmedne hileye geçelim


Marvel Avengers Alliance Hile Programı İndir

Marvel Avengers Alliance Hile Programı Alternatifi İndir

Hilemiz zip şeklindedir. Açabilmeniz için winrar tarzı programlar gerekmektedir.


26 thoughts on “Marvel Avengers Alliance Son hile”

  1. Abi 2014 ten beri söylüyoruz gold veya komuta puanı hilesi yapın lütfen onlar olduğu sürece bunlara ihtiyacımız yok + hep aynı hile !

  2. 2 ile 8 haric calismiyor. eski program var ondada aynı yani bu programla eskisi arasında fark yok güncellenirse iyi olur.

  3. bende hic bi hille yok marvel avengers icin videolarda daha kolay indirme ve yapma imkani göster

  4. Hile bende calısmadı. Chrome dan girdigim icinmi oluyo yoksa cheat engine de mi gerekiyo hilenin calısması icin

  5. admin bu hile zaten sizin sitenizde bayadır var toplu seçim ve tüm müttefikleri seçme diye ben bu oyunu uzun zamandır oynuyorum hergün siteyi düzenli olarakta takip ediyorum en son altın hilesi çıkmıştı 2 ay önce ve sadece 2 saat sürdü yada sürmedi artık güzel bi hile bulun bu oyun haricinde bütün oyunlara yogunluk veriyosunuz çatır çatır altın hileleri kol geziyor kendi dedigin gibi bi altın olsun komuta puanı olsun enerji olsun ne biliyim kutu olsun oyunda kazanması zor şeylere hile gelsin dövüşleri kazanmakta önemli tabikide en azından enerji hilesi yapılsa bu hileyle birlikte oyunda hızlı bi şekilde ilerlenir beklemekteyim hergün oldugun gibi sitenizi takipte olacagım kolay gelsin..

  6. abi bu sitenin hastasıyım diyorum başka bişey demiyorum abi bide zombie lane nakit hilesi yaparsanız çok sevinirim sonuna kadar trgala (:

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close

Engelleyiciyi kapatınız...

Sitemizde her şey ücretsiz. Sizleri rahatsız edecek bir şey yok. Bari sen yapma :(