Candy Crush Soda SagaCandy Crush Soda Saga HileleriFacebook Oyun Hileleri

Candy Crush Soda Can Hilesi ( Programsız )


Merhaba Arkdaşlar Bugün Sizlerle Candy Crush Soda Oyununda Can Hilesi İle Karşınızdayız .
King Game Oyunlarından Biri Olan Bu Adı Üstünde Şeker Oyunu Büyük Kitleye Sahip Olmuş Kısa Sürede Sevilmiştir .
Bu Tür Oyunlarda Can Problemi vardır . Biz Bu Problemleri Ortadan Kaldırıyoruz . Trgala ile CAnınız Sonsuz Olacak . Nasıl mı Haydi Hilemize Geçelim .

Admin  : Loressima & Mortal Anqel 


Gerekli Hile Sitesi  

Hile anlatım Videosu


5 thoughts on “Candy Crush Soda Can Hilesi ( Programsız )”

  1. Arkadaşlar mrh cand crush soda hile sitesıne giremiyorum video gibi sayfa gelmiyor. Herhalde reklam sayfası acılıyor yardım edermesiniz rica etsem. şimdiden teşekkür ederim.Kolay gelsin

  2. linklerinize bişey oldu açılmıyor yardım 😀 mortal angel senin linklerin hepsi kırık düzgün link koyarmısın 😀 mortal anqel yerine adminmi deseydim ama neyse yapın bişey hile vurucaktım olmadı

    1. Mortal Angel kardeş bi siteye gir sonra dümen tut yok yoğun yok çökme falan diye milleti kandırma

    2. Kardeşim dümen Çevirdiğimiz Yok Türkiyede Hileyi Trgala Yapar Diğerleri İse Çalar . Reklam Problemini de Çözdüm Yeni Ve Sağlam Bir Hile Verdim eskisi Gibi Değil 15 Gold Veriyor. Videodaki Gibi Hızlı Bir Şekilde Kasabilirsiniz . Bahane Bulmayın ben işimi Yapıyorum Emek Var İşin İçinde .

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close

Engelleyiciyi kapatınız...

Sitemizde her şey ücretsiz. Sizleri rahatsız edecek bir şey yok. Bari sen yapma :(