Android Oyun HileleriFacebook Oyun Hileleri

BTC (Günde 50 Lira Kazanın.)


Merhaba arkadaşlarım. Sizlere hileden farklı olarak bir şey öğreteceğim. Malumunuz Bitcoin fiyatları uçtu. Bugün bu konuda sizlere günlük nasıl hiç bir şey harcamadan , bilgisayarınızı yormadan hatta başında durmadan para kazanma yolunu göstereceğim.

OYNAYARAK KAZANACAKSINIZ! Tabii ki bu oyun başında durma gerektirmiyor.

Aşağıdaki resimleri ve açıklamaları takip ediniz. Bu şekilde kazanmaya başlayabilirsiniz.

Daha sonra site açıldığında aşağıdaki resimdeki alana basın. Dili ingilizce seçin. Devamında ise Sing up diyerek kayıt olun.

 


Öncelikle Link TIKLA ( Bu alandan giriş yapacaksınız.)

Kayıt olduktan sonra emailinizi doğrulayın ve giriş yapın.

Dikkat edilecek hususlar. Öncelikle Hızın altında bulunan İmleci çekerek GH ye sonuna kadar çekin. Orada kaç saatte ne kadar hız ekleneceği yazıyor. Hız arttığında diğerleri de daha çok verecektir. O yüzden 3 gün sadece hıza verin. Daha sonra ise hızdaki imleci geri çekin ve tamamını dolara verin. Altlarında bulunan CALCULATE ye basarak ne kadar verdiğini öğrenebilirsiniz.( Öğrenmek için imleci çekerek değer verin o şekilde bakın.)

Görüldüğü gibi bir şey yapmadan sürekli toplayacaksınız. Eşiğe ulaştığınızda yukarıda bulunan withdraw kısmından çekim yapabilirsiniz. Doları direk hesaba atabilirsiniz. Fakat diğerleri için cüzdan kodu gerekir. Onun içinde btctürk veya paribudan hesap açabilirsiniz.


33 thoughts on “BTC (Günde 50 Lira Kazanın.)”

  1. Arkadaşlar site açılmıyor giriş yapan var mı bu günlerde. Giriş yapan varsa nasıl giriş yapmış bizede söylesin. Adres mi değişti yoksa kapatıldı mı…

  2. Arkadaşlar navvi.cc sayfasına giriş yapılmıyor host hatası veriyor kaç gündür. Bilgisi olan var mı? ?

  3. Merhaba TRGALA çekim yaptınızmı hiç ufak bir video paylaşırmısınız verdiğimiz emek boşa gitmesin bari ?

  4. Beyler 1 dolar kazanmak icin gh de 5-6 ay kalmanız gerekiyo . Ve bilgisayariniz acik olmasina gerek yok sistem otomatik isletiyor gh yi saten . Parayi cekebilmek icinse 0.02 dolarınız olması gerekmekte buda yine 5-6 ay demek oluyo

  5. arkadaşlar para kazanılmıyor burda sadece para kazanan kişiler referans id ile üye başı komisyon alan kişilerdir lütfen böyle şeylere kulak vermeyin bedavadan kim 50 lira vermiş

    1. bilgisayarını açık bırakman hiçbirşeyi değiştirmiyor.3 günde o sayıya ulaşmasının sebebi sizin o referans üzerinden giriş yaparak kayıt olmanız halinde referans veren kişiye para verir.bir nevi reklam yapıp para kazanmak

  6. kayıt açtım dediğiniz gibi her şeyi yaptım. 3 gün hıza vericem. Fakat pc sürekli açık mı kalmalı? Sekme kapandığında gidiyor mu? Bunları detayla şekilde anlatır mısınız?

    1. bilgisayarın açık olması hiçbirşeyi değiştirmiyor.fakat günde 50 lira kazanacağinı zannetme kardeşim:)

    2. arkadaşım bak referans linkini kopyala bir yere yapıştır siteden çık devamlı o linke tıklıyarak üye ol aynı şekil kasarsın https://navvi.cc/ref?id=spedyad buda ebnim linkim siteye girip kayıt ol çık 10 ekre bu durumu yap
      seninkide artar 🙂 bu arada attığım linkede 10 kere üye olur musun ?

  7. hızı ghye çekin diyor ekran kartınızı sömürüyor size 50 tlye veriyo diyor ya aslında onun kat katını alabilirsiniz sonuçta kripto paralar hash kırmayla oluyor ve bunun için ekran kartı gerek kaliteli ekran kartı daha fazla güç tüketip daha fazla hash kırıyo daha fazla kripto para üretiyor ama karşılığında ekran kartını tüketiyor ve elektrik faturanızda fazladan sayılar görebilirsiniz ona göre yapın tam bilgilendirmemişler burda oyun falan demişlerde oyun değil

    1. hayır hiç bir alakası yok snein pc kapalıykende kasıyor gerekli olan şey ghyi yükseltip dolara basmak onuda bu taktikle yükseltirsin
      arkadaşım bak referans linkini kopyala bir yere yapıştır siteden çık devamlı o linke tıklıyarak üye ol aynı şekil kasarsın https://navvi.cc/ref?id=spedyad buda ebnim linkim siteye girip kayıt ol çık 10 ekre bu durumu yap
      seninkide artar 🙂 bu arada attığım linkede 10 kere üye olur musun ?

  8. Navvinin yaptıgı bir nevi bulut madenciliği gibi sanırım eğerki bulut madenciliği ise bilgisayarımızın özelliklerinin düşüklüğü yada yüksekliği önemli değil ve sayfayıda açık bırakmamıza gerek yok sanırım.
    Sorularım : 1- Sayfa sürekli açık kalmalı mı ?
    2- Pc özellikli mining mi yapılmakta ?
    3- Bulut mining mi ?

  9. Hocam bunun hakkında bi kaç sorum olacak hızı 3 günden daha az yada daha fazla yapsak genede olurmu ve 3 gün sonra dolara verince hep dolardamı kalıcak bide çekimleri kaç günde bir yapabileceğiz

  10. geçersiz kullanıcı adı diyor bunun için ne yapmalıyım hotmailimi ve Hotmail kullanıcı adımı yazdığım halde geçersiz kullanıcı adı diyor kayıt olamıyorum

  11. günde 50 tl nasıl olacak eğer olursa 1 den fazla hesap açıp aynı şeyi yaparsak daha fazla kazanabiliyormuyuz

    1. arkadaşım bak referans linkini kopyala bir yere yapıştır siteden çık devamlı o linke tıklıyarak üye ol aynı şekil kasarsın https://navvi.cc/ref?id=spedyad buda ebnim linkim siteye girip kayıt ol çık 10 ekre bu durumu yap
      seninkide artar 🙂 bu arada attığım linkede 10 kere üye olur musun ?

  12. şimdi hızı gh ye kadar çektik 3 gün sonra gh yi 0 a alıp doları fullicez dimi ondan sonra nekadar sürede kazanmaya başlıyoruz yada kazandığımız nereye gidiyo açıklarsan memnun olurum

  13. Kanıt varmı ödendigine dair admin ? bilgilendirirseniz mutlu olurum ögrenciyim de böyle bir uygulama baya bir işimi görür

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Close

Engelleyiciyi kapatınız...

Sitemizde her şey ücretsiz. Sizleri rahatsız edecek bir şey yok. Bari sen yapma :(